Elixir Glassware

Elixir Glassware study
Výjimečné skleničky pro jedinečné chvíle

Elixir logo

Začátek naší spolupráce

Elixir Glassware, to jsou designové skleničky prodávané exkluzivně na stránkách Amazonu pro náročnou klientelu převážně z USA.

Z Elixiru nás oslovili s úkolem vymyslet a zrealizovat brandové video, které bude sloužit k prezentaci značky na webu Amazon.com.

Chtěli jsme, aby bylo video minimalistické, elegantní, a distingované; zkrátka takové, aby odpovídalo hodnotám brandu tak, jak jsme je dle briefu cítili.

1video
1 brand
video
13 bumpers

Z původního návrhu konceptu jednoho brandového videa se počas spolupráce zakázka rozrostla o dalších 13 krátkých videí (bumpers), jejichž cílem bylo jasně a poutavě prezentovat konkrétní produkt v souladu s novou vizuální komunikací brandu, rozvedenou v hlavním spotu.

Avantgardní, neotřelé, vizuálně “drzé” a přesto minimalistické. Pracující s relativitou času, popírající gravitaci. Hrdinou každého bumperu je v první řadě produkt, poté tekutina (víno/šampaňské) a v neposlední řadě světlo!

13 produktových
videí
17 hodin
času
13 bumpers
13 nově
sestříhaných
produktových
videí

Vzhledem ke spokojenosti s vývojem video konceptů jsme se s klientem domluvili ještě na dalším rozšíření spolupráce, a to o produktové a brandové fotografie, které měli vzniknout souběžně na natáčení brandového videa a bumperů.

Fotilo se 13 různých skleniček – 9 na víno (bílé i červené) a 4 na šampaňské. Pro každý druh skleniček se fotilo ve 3 různých scénách na základě obsáhlého a detailního fotobriefu od klienta.

#Enjoy
Every
Sip

+39 produktových
fotek
+5 brandových
fotek

Výzva

Zadání tedy bylo jasné. Natočit brandové video, 13 bumperů a speciální detailní záběry pro každou skleničku zvlášť, které se využijí pro nová produktová videa. Nad to všechno ještě nafotit 39 produktových fotografií v různě připravených scénách a 5 brandových fotografií.

Abychom se vešli do předem stanoveného budgetu od klienta, museli jsme toto všechno stihnout natočit za 1 natáčecí den. Na lokaci jsme začali v 15h odpoledne a končili druhý den v 8 ráno. Zásadní pro nás bylo točit a fotit přes noc kvůli zvolenému konceptu videí a fotek.
Na lokaci bylo zásadní zkoordinovat široký štáb, který se skládal z fotografa, kameramana, vizážistky, asistentů, osvětlovačů, modelů a modelek a dohlížet na to, aby se vše stíhalo v daném čase a při obrovském množství výstupů se na nic nezapomnělo.

Co natáčení ještě více ztěžovalo byla samotná práce se sklem. Po každém záběru/focení bylo nutné skleničky vždy umýt a perfektně vyleštit, což velmi přidávalo na časové náročnosti projektu a byla nutná absolutní sehranost celého týmu.