Městská část Praha 5

Na festival Smíchovské slavnosti jsme dostali přes 10.000 návštěvníků za 13 dní propagace!

Digital strategy / Performance / Event management

13 dní na uspořádání festivalu a udělat tomu funkční marketing? Challenge accepted!


Ano, 13 dní jsme měli na to zorganizovat celý festival, připravit brownfield, kde festival má stát, připravit marketingovou strategii a dostat tam lidi. Line up jsme měli opravdu silný - David Koller, Monkey Business, PSH a Prago Union, tak jsme si věřil. Spolu se skvělým týmem a dodavateli jsme to zvládli a dostali 10.000 Pražanů na místo, kde by nikdo takový mejdan nečekal!

0

návštěvníků

Silná strategie nadevše


13 dní na přípravu vizuálů, nastavení performance kampaně a dosažení co nejlepších výsledků. Zaměřili jsme se primárně na Facebook a Instagram, kde jsme cílili na lidi z Prahy 5 se zájmem o hudbu. Poté jsme cílili na fanoušky kapel a žánrů, které na festivalu vystupovaly. Točili jsme několik formátů od události, přes carousely po klasickou podporu příspěvků.

0

impresí

0

oslovených lidí událostí

0

potvrzených lidí na události

0

návštěvníků festivalu

0

interakcí na socialu

0%

CTR

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu. Odepíšeme vám do 3 hodin!

Děkujeme za zaslání zprávy.

we'll be better
together

Děkujeme za zaslání zprávy.

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu. Odepíšeme vám do 3 hodin!