Městská část Praha 5

Na festival Smíchovské slavnosti jsme dostali přes 10.000 návštěvníků za 13 dní propagace!

Digital strategy / Performance / Event management

13 dní na uspořádání festivalu a udělat tomu funkční marketing? Challenge accepted!


Ano, 13 dní jsme měli na to zorganizovat celý festival, připravit brownfield, kde festival má stát, připravit marketingovou strategii a dostat tam lidi. Line up jsme měli opravdu silný - David Koller, Monkey Business, PSH a Prago Union, tak jsme si věřil. Spolu se skvělým týmem a dodavateli jsme to zvládli a dostali 10.000 Pražanů na místo, kde by nikdo takový mejdan nečekal!

0

návštěvníků

Silná strategie nadevše


13 dní na přípravu vizuálů, nastavení performance kampaně a dosažení co nejlepších výsledků. Zaměřili jsme se primárně na Facebook a Instagram, kde jsme cílili na lidi z Prahy 5 se zájmem o hudbu. Poté jsme cílili na fanoušky kapel a žánrů, které na festivalu vystupovaly. Točili jsme několik formátů od události, přes carousely po klasickou podporu příspěvků.

0

impresí

0

oslovených lidí událostí

0

potvrzených lidí na události

0

návštěvníků festivalu

0

interakcí na socialu

0%

CTR

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

Děkujeme za zaslání zprávy.

we'll be better
together

Děkujeme za zaslání zprávy.

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.