MonPeri

MonPeri Case study
Rebel mezi plenkami

MonPeri logo

''MonPeri'' ve volném překladu znamená ''Moje víla'' a ženy, které za značkou stojí, o sobě jako o vílách i hovoří - podle našeho názoru jsou to ale spíše pořádné drsňačky.

  • Rebel mezi plenkami
  • Konec naivitě a stereotypům
  • Nejlepší spoty se píšou samy

“Tvrďák se s pomocí plenek MonPeri pouští do největší výzvy: přebalit svoje dítě”

Rebel mezi plenkami

Trh s plenkami mají pevně v rukou velké globální korporace, které mají na vývoj a propagaci nepoměrně větší prostředky.

Aby na takovém bojišti uspěla česká značka, potřebuje mít dobrý produkt, myšlenku a jít do toho srdcem. To všechno “drsné víly” z MonPeri splňují. I to byl jeden z důvodů, proč jsme pro ně nechtěli vytvořit tuctovou kampaň plnou matek usmívajících se nad použitou plenou a poslušných dětí.

Konec naivitě a stereotypům

Díky hodinám rozhovorů s mladými maminkami i rozmluvami v našem týmu, jsme získali následující insight: mladé rodiče často rozčiluje, jak nepřesně a naivně je vyobrazována péče o dítě v reklamách. Ve skutečnosti první roky rodičovství často cítí litý boj plný spánkového deficitu, všemožných tělních tekutin a pronikavého dětského pláče. Takové pojetí kampaně nám ale z marketingového hlediska nepřišlo optimální.

Nejlepší spoty se píšou samy

Když jsme si v kreativním týmu sesumírovali získané poznatky, měli jsme jasno: náš spot musí být důstojnou prezentací značky a zároveň poctou všem tatínkům a maminkám. Rodičům, kteří vědí, že péče o dítě rozhodně není jednoduchá a idylická hra, jak ji prezentují konkurenční společnosti. Ve chvíli, kdy jsme péči o dítě začali vnímat takovým způsobem, přirozeně jsme došli k tomu, jakého protagonistu zvolit – protagonistu adekvátně drsného k náročnosti úkolu.

Tam, kde je silný hlavní charakter, musí být i výzva, na které lze jeho sílu demonstrovat - to nám dalo základ pro narativ celého spotu: “Přebalit dítě, to je ten pravej challenge!”

Hrdinu, který dopomůže mladým tatínkům k uvědomění, že být otcem je jedna z nejchlapáčtějších věcí vůbec. Zároveň hrdinu, který se bude maminkám líbit a který pro ně učiní značku MonPeri přitažlivou a zapamatovatelnou.

Díky reakcím na sociálních sítích můžeme vidět, že byl takový přístup trefou do černého!

Jan Kapolka

Founder & Franchise Manager at Los Capolitos

Super, jako otce mne to velmi pobavilo a zaujalo :)

Linda Pečivová

Chceš-li změnit svět začni u sebe...

Skvělý👏👍
Za mě rozhodně TOP reklama na pleny. Má to nápad, vtip, odlišuje se, zaujme a pobaví... Dobrá práce👏

Jan Mráz

Obchodní ředitel - Exekutorský úřad

Líbí se mi to, žádná "tuctovka" :)

Martin S.

Corporate Director, Shareholder Lussolibe Milano SE

Vtipný, usmívám se na obrazovku, takže 👍❤️

Lukáš Jagnešák

Head of Spacemanagement Sportisimo

Moc hezký a vtipný. Navíc to má jeden plus: ukazujete konečně, že i chlap se umí postarat o dítě 👏