Monperi

MonPeri Case study 
Rebel mezi plenkami

''MonPeri'' ve volném překladu znamená ''Moje víla'' a ženy, které za značkou stojí, o sobě jako o vílách i hovoří - podle našeho názoru jsou to ale spíše pořádné drsňačky.

Rebel mezi plenkami

Konec naivitě a stereotypům

Nejlepší spoty se píšou samy

“Tvrďák se s pomocí plenek MonPeri pouští do největší výzvy: přebalit svoje dítě”

Rebel mezi plenkami

Trh s plenkami mají pevně v rukou velké globální korporace, které mají na vývoj a propagaci nepoměrně větší prostředky.

Aby na takovém bojišti uspěla česká značka, potřebuje mít dobrý produkt, myšlenku a jít do toho srdcem. To všechno “drsné víly” z MonPeri splňují. I to byl jeden z důvodů, proč jsme pro ně nechtěli vytvořit tuctovou kampaň plnou matek usmívajících se nad použitou plenou a poslušných dětí.

Konec naivitě a stereotypům

Díky hodinám rozhovorů s mladými maminkami i rozmluvami v našem týmu, jsme získali následující insight: mladé rodiče často rozčiluje, jak nepřesně a naivně je vyobrazována péče o dítě v reklamách. Ve skutečnosti první roky rodičovství často cítí litý boj plný spánkového deficitu, všemožných tělních tekutin a pronikavého dětského pláče. Takové pojetí kampaně nám ale z marketingového hlediska nepřišlo optimální.

Nejlepší spoty se píšou samy

Když jsme si v kreativním týmu sesumírovali získané poznatky, měli jsme jasno: náš spot musí být důstojnou prezentací značky a zároveň poctou všem tatínkům a maminkám. Rodičům, kteří vědí, že péče o dítě rozhodně není jednoduchá a idylická hra, jak ji prezentují konkurenční společnosti. Ve chvíli, kdy jsme péči o dítě začali vnímat takovým způsobem, přirozeně jsme došli k tomu, jakého protagonistu zvolit – protagonistu adekvátně drsného k náročnosti úkolu.

Tam, kde je silný hlavní charakter, musí být i výzva, na které lze jeho sílu demonstrovat - to nám dalo základ pro narativ celého spotu: “Přebalit dítě, to je ten pravej challenge!”

Hrdinu, který dopomůže mladým tatínkům k uvědomění, že být otcem je jedna z nejchlapáčtějších věcí vůbec. Zároveň hrdinu, který se bude maminkám líbit a který pro ně učiní značku MonPeri přitažlivou a zapamatovatelnou.

Díky reakcím na sociálních sítích můžeme vidět, že byl takový přístup trefou do černého!

Díky reakcím na sociálních sítích můžeme vidět, že byl takový přístup trefou do černého!

Jan Kapolka

Founder & Franchise Manager at Los Capolitos

Super, jako otce mne to velmi pobavilo a zaujalo :)

Jan Kapolka

Founder & Franchise Manager at Los Capolitos

Super, jako otce mne to velmi pobavilo a zaujalo :)

Jan Kapolka

Founder & Franchise Manager at Los Capolitos

Super, jako otce mne to velmi pobavilo a zaujalo :)

Jan Mráz

Obchodní ředitel - Exekutorský úřad

Líbí se mi to, žádná "tuctovka" :)

Jan Mráz

Obchodní ředitel - Exekutorský úřad

Líbí se mi to, žádná "tuctovka" :)

Jan Mráz

Obchodní ředitel - Exekutorský úřad

Líbí se mi to, žádná "tuctovka" :)

Linda Pečivová

Chceš-li změnit svět začni u sebe...

Skvělý👏👍 Za mě rozhodně TOP reklama na pleny. Má to nápad, vtip, odlišuje se, zaujme a pobaví... Dobrá práce👏

Linda Pečivová

Chceš-li změnit svět začni u sebe...

Skvělý👏👍 Za mě rozhodně TOP reklama na pleny. Má to nápad, vtip, odlišuje se, zaujme a pobaví... Dobrá práce👏

Linda Pečivová

Chceš-li změnit svět začni u sebe...

Skvělý👏👍 Za mě rozhodně TOP reklama na pleny. Má to nápad, vtip, odlišuje se, zaujme a pobaví... Dobrá práce👏

Lukáš Jagnešák

Head of Spacemanagement Sportisimo

Moc hezký a vtipný. Navíc to má jeden plus: ukazujete konečně, že i chlap se umí postarat o dítě 👏

Lukáš Jagnešák

Head of Spacemanagement Sportisimo

Moc hezký a vtipný. Navíc to má jeden plus: ukazujete konečně, že i chlap se umí postarat o dítě 👏

Lukáš Jagnešák

Head of Spacemanagement Sportisimo

Moc hezký a vtipný. Navíc to má jeden plus: ukazujete konečně, že i chlap se umí postarat o dítě 👏

Martin S.

Corporate Director, Shareholder Lussolibe Milano SE

Vtipný, usmívám se na obrazovku, takže 👍❤️

Martin S.

Corporate Director, Shareholder Lussolibe Milano SE

Vtipný, usmívám se na obrazovku, takže 👍❤️

Martin S.

Corporate Director, Shareholder Lussolibe Milano SE

Vtipný, usmívám se na obrazovku, takže 👍❤️

Zaujali jsme vás?

Zaujali
jsme vás?

Zaujali jsme vás?