Klient: Praha 5
Challenge accepted
Dva týdny na
uspořádání festivalu?
Ano, 13 dní jsme měli na to zorganizovat celý festival, připravit brownfield, kde festival má stát, připravit marketingovou strategii a dostat tam lidi. Line up jsme měli opravdu silný - David Koller, Monkey Business, PSH a Prago Union, tak jsme si věřil. Spolu se skvělým týmem a dodavateli jsme to zvládli a dostali 10.000 Pražanů na místo, kde by nikdo takový mejdan nečekal!
Jak to dopadlo?
Silná strategie
nadevše
13 dní na přípravu vizuálů, nastavení performance kampaně a dosažení co nejlepších výsledků. Zaměřili jsme se primárně na Facebook a Instagram, kde jsme cílili na lidi z Prahy 5 se zájmem o hudbu. Poté jsme cílili na fanoušky kapel a žánrů, které na festivalu vystupovaly. Točili jsme několik formátů od události, přes carousely po klasickou podporu příspěvků.