
KLIENT:
SEMTEX
KONCEPT
Spotřebitelská soutěž v roce 2022?
Dávno skončila devadesátá léta, kdy byla veřejnost při spotřebitelských soutěžích extrémně aktivní a vstřícná. Dokážete si představit, že by si dnes vylepila každá druhá rodina do okna Orion hvězdu? Právě!
DŮLEŽITÉ
Vyber si formát
Mít dobrý obsah je super, mít dobrý obsah ve formátu, který je podporován současným algoritmem, je ještě lepší. Během 3 měsíců trvání soutěže jsme proto vytvořili 34 pevných postů, z čehož 21 bylo ve formátu reels. Pevné posty doprovodilo více než 140 stories, díky kterým byl SEMTEX pořádně vidět!
Influenceři
Staří známí
Kampaň bez influencerů je v dnešní době snad nemyslitelná; najít toho správného je ale leckdy náročný úkol. V případě SEMTEXu jsme ale naštěstí procesem námluv procházet nemuseli. Díky zapojení dlouhodobých ambasadorů značky, rappera Konexe, snowboardistky Kristýny Houžvičkové a Dominika z Die Hard Barber, jsme měli hlavní skladbu jasně danou.
Trio jsme doplnili několika menšími influencery a jednou specialitkou k tomu…
Tou byla spolupráce se streamerem SpajKK; jedním z nejvíce sledovaných lidí na českém Twitchi.
Možnosti propagace na téhle platformě jsou rozhodně zajímavé, a ještě zajímavější je, jak málo brandů se o tenhle nástroj vhodný k penetraci gamerského sektoru zajímá.
Důležité
Jak to dopadlo?
Kombinace in-store instalací, konzistentní a odvážné kreativy napříč všemi online médii, společně se zapojením vhodně zvolených influencerů vedly k tomu, že se jednalo o “jednu z nejúspěšnějších spotřebitelských soutěží v Kofole za poslední roky”.
Během nejsilnějších dní bylo zaregistrováno více než 2000 unikátních kódů z víček a na konci soutěže, tedy 27.11. 2023 se počet registrací zastavil na čísle 77 583. Číslo registrovaných kódů ani zdaleka nevypovídá o počtu prodaných drinků, je ale dobrým důkazem toho, že si díky nám soutěž s motem “Life is funny, když máš money!”, svoje fanoušky rozhodně získala!
Výsledek
Prohlubujeme vztahy
Díky skvělé spolupráci a komunikaci od všech zapojených stran - WeBetter, Bonduellea Ifnluencerů, jsme dosáhli krásných výsledků. Kampaň Good Lunch na Slovensku zasáhla hlavní cílovou skupinu značky a produktu samotného. Navíc publikovaný obsah přinesl spoustu pozitivních interakcí od uživatelů.
To, ale není vše!
Obsah a nadšení jedné z tvůrkyň nám přineslo další dva projekty na kterých jsme se společně s Bonduelle podíleli, a to neuběhlo ani půl roku od první kampaně.
Influencer marketing má rozhodně obrovský smysl pro značky i tvůrce samotné, jen je potřeba ho dělat správně a přemýšlet nad ním z různých úhlů.
















