Sled Dogs

Strhli jsme lavinu zájmu a dostali lidi na svahy

brandové video / user videa / výkonnostní kampaně / content marketing

Dali jsme zimě nový rozměr!


Na začátku kampaně produkt téměř nikdo neznal a o to víc to pro nás byla větší výzva! Zacílili jsme na všechny milovníky zimy a adrenalinových sportů, předně však na bruslaře, hokejisty a snowboarďáky. Výsledek předčil naše očekávání!

monitor

Sled dogs = sněžné brusle


Klient má relativně větší eshop hopsej.cz, kde nabízí různé produkty spojené s adrenalinem a volnočasovými aktivitami. Chtěli jsme docílit co největší visibility pro sled dogs, proto jsme udělali landing page www.sneznebrusle.cz, na kterou jsme také cílili většinu reklamy, což se v konečné fázi ukázalo jako ideální.

Čísla, co si za rámeček dáme.


Na kampani jsme pracovali od října 2018 do března 2019 a to skrz Facebook, Instagram, Google, Sklik a Youtube. Poměrně neznámý produkt se nám podařilo dostat do širokého povědomí natolik, že kromě koncových zákazníků o něj konstantně projevily zájem i mnohé půjčovny. Jen za zimní období jsme prodali přes 330 kusů.

0KS

prodaných produktů

0M

obrat

0K

dosah

0M

zobrazení

0K

zhlédnutí

0K

investice do reklamy

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

Děkujeme za zaslání zprávy.

we'll be better
together

Děkujeme za zaslání zprávy.

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.