Mr.Donut

Výborné donuty musí dobře vypadat i v digitálu

Donuty nejen skvěle chutnají, ale taky výborně pózují!


Chuť je potřeba pořádně prodat a kde jinde, než na sociálních sítích. Ve Webetter jsme vytvářeli po dobu několika měsíců obsah na sociální sítě. PS: A ano, trochu jsme u toho přibrali. :D

Kdo to na ten Facebook a Instagram bude dávat a vymýšlet k tomu texty? Taky MY!


Když už připravíme obsah, tak to chceme pořádně do toho digitálu prodat. Cílili jsme hlavně na mladé lidi ve věku 13-25 let a poté rodiče malých dětí 28-40 let. V Praze jsme se uchytili dobře, ale vše teprve přišlo s nástupem dalších poboček mimo Prahu. Během několika měsíců jich bylo přes 17.

0

Počet fanoušků na Facebooku za 4 měsíce spolupráce.

0

Reach veškerého obsahu na Facebooku

0 %

Míra zapojení, byla pěkná

0

Průměrný věkový průměr fanoušků

0

Tolik GB má naše složka plná fotografií a malých videek

0

Návštívilo web organickou cestou

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

Děkujeme za zaslání zprávy.

we'll be better
together

Děkujeme za zaslání zprávy.

Zaujali jsme vás?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.