Klient: Bonduelle

Good Lunch
Extra Promo

Kampaň
Produkce
Event management

Něco o klientovi

Zeleninový král

Good Lunch z portfolia Bonduelle je jednou z dalších novinek, které jsme pomáhali získat stálé místo na Českém trhu. Jedná se o vyvážený a lahodný oběd v kompaktním balení, který je k dostání ve třech variantách.

Abychom ho ukázali lidem naživo a dali jim také možnost nový produkt ochutnat, vydali jsme se s Good Lunchem na začátku podzimu na menší roadshow, ze které jsme pravidelně postovali video reporty.

Video výstupy z promo akce

Při ochutnávkové tour jsme najeli více než 1200 km, navštívili 6 měst, vybrali jsme 12 samplovacích míst a rozdali 1000 balení hladovým a zvědavým kolemjdoucím!

Zároveň jsme rozvířili debatu o obědových zvycích lidí v Čechách a na Moravě a třeba i přiměli několik respondentů k přehodnocení dosavadních stravovacích návyků.

295 054
Originálních uživatelů
2 792 203
Zhlédnutí

Scénář

Roadshow

Scénář byl ve všech městech stejný; hosteska ve slušivém brandovém outfitu Bonduelle zastavovala kolem času oběda náhodné kolemjdoucí, kteří po vyplnění krátkého dotazníku čítajícího čtyři otázky získali balení Good Lunch.
Výsledky dotazníků nás samotné překvapily!

Jednou z perliček například bylo, že lidé na Moravě utrácejí za oběd v průměru více, než lidé v Praze.

I tak se udávaná cena za oběd pohybovala v rozmezí 150 - 200kč, což je zhruba dvakrát víc, než kolik stojí jedno balení Bonduelle Good Lunch. A to se ještě ve většině případů týkala útrata poledního menu, kde se jen zřídkakdy objeví nutričně racionální jídlo.

Výsledek

Úspěch

Abychom dali možnost zapojit se i lidem mimo navštívená místa, rozjeli jsem také soutěžní stránky. Stačilo se zaregistrovat, odpovědět na čtyři otázky a respondent automaticky soutěžil o ochutnávkový balíček doplněný stylovým cestovním příborem.

Náš web navštívilo během několika týdnů úctyhodných 4300 lidí a 753 z nich se i přímo zapojilo do soutěže. Z nich jsme vybrali 18 výherců, kteří si již na své výhře jistě pochutnávají.

Nasbíraná data a informace o obědových zvycích respondentů rozhodně nenecháme dále ležet ladem. Výsledky dotazníků se inspirujeme při tvorbě obsahu pro SoMe Bonduelle, které jsou také pod správou WeBetter. Zároveň máme díky získaným kontaktům možnost, informovat milovníky vyvážené stravy o dalších soutěžích a novinkách ze světa Bonduelle.